Attention - NewJeans













You and me

ね まみ ぼいじ
내 맘이 보이지
私の心が見える?

はんちゃむる ちょだば
한참을 쳐다봐
しばらく見つめて

かっかい たがが
가까이 다가가
近付いて

You see
You see, ey ey ey ey


One, two, three


よんぎが せんぎょっち
용기가 생겼지
勇気が出たでしょ

いみ あぬん に ぬんち
이미 아는 네 눈치
もうわかったような君の様子

こげるる どるりょ ちょんちょに
고개를 돌려 천천히
顔を向けて ゆっくりと

よぎ
여기
ここ

You see

よぎ ぼいに
여기 보이니
ここが見える?


Looking for attention

のやげっそ
너야겠어
君じゃなきゃ

ふぁっしらげ なろ まんどぅるげっそ
확실하게 나로 만들겠어
確実に私のものにしたい

Stop, eyyy

Drop the question
Drop the, drop the question

Want attention
Wanna want attention


You give me butterflies you know


ね まむん おんとん paradise
내 맘은 온통 paradise
私の心はparadise

っくめそ っけうぉじゅじ ま
꿈에서 깨워주지 마
夢から目覚めさせないで


You got me looking for attention
You got me looking for attention


かっくむん ちょんまる へっかるりじまん
가끔은 정말 헷갈리지만
ときどき本当に混乱するけど

ぷんみょんはん ごん
분명한 건
たしかなことは

Got me looking for attention


のる うよに まじゅちん ちょっかるれ
널 우연히 마주친 척할래
君に偶然出くわしたふりをするわ

もっ ぼん ちょっ じながるれ
못 본 척 지나갈래
見なかったことにして通り過ぎるわ

You’re so fine
Gotta gotta get to know ya


なわ なわ ころが じょ
나와 나와 걸어가 줘
私と 私と歩いてよ


ちぐむ どらそみょん
지금 돌아서면
今振り向いたら

I need ya, need ya, need ya
To look at me back

Hey


た どぅるきょっそんな
다 들켰었나
全部バレちゃったかな?

のる ぼみょん はとぅが てぃおなわ
널 보면 하트가 튀어나와
君を見るとハートが飛び出てきちゃう


なん さたんうる ちゃんぬん baby
난 사탕을 찾는 baby
私はキャンディを探すbaby

(baby)

ね まむん そるれいじ
내 맘은 설레이지
私の心はときめく

Eyyy, drop the question
Drop the, drop the question

Want attention
Wanna want attention


You give me butterflies you know


ね まむん おんとん paradise
내 맘은 온통 paradise
私の心はparadise

っくめそ っけうぉじゅじ ま
꿈에서 깨워주지 마
夢から目覚めさせないで


You got me looking for attention
You got me looking for attention


かっくむん ちょんまる へっかるりじまん
가끔은 정말 헷갈리지만
ときどき本当に混乱するけど

ぷんみょんはん ごん
분명한 건
たしかなことは

Got me looking for attention

You got me looking for attention
You got me looking for attention


かっくむん ちょんまる へっかるりじまん
가끔은 정말 헷갈리지만
ときどき本当に混乱するけど

ぷんみょんはん ごん
분명한 건
たしかなことは

Got me looking for attention


A T T E N T I on
Attention is what I want
A T T E N T I on
Attention is what I want
A T T E N T I on
Attention is what I want
A T T E N T I on

You got me looking for attention














★作詞︰Gigi、Duckbay(Cosmos Studios Stockholm)、다니엘(DANIELLE) 作曲︰250、Duckbay(Cosmos Studios Stockholm) 編曲︰250
★1stミニアルバム「NewJeans 1st EP 'New Jeans'」